Dark

پنجم

يكشنبه, ۹ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷ ب.ظ

فکر کنم بهترم نمی دونم

از سال پیش دارم نمونه کار پایتون جمع میکنم

خودم کد هاشو مینویسم

۷۰ تا شده بود

یاد گرفتم اکانت گیت هاب بسازم

هر ۷۰ تاش اپلود کردم

پنجشنبه ها هم کلاس برنامه نویسی دارم

ساعت ۲ تا ۶

روزهای زوج هم دو ساعت ورزش

کلاس ثبت نام کردم

مربی باحالی داره

جمعه روز اول تمرین بود

تا امروز عضله هام درد میکرد

ولی لازمه

همچنان در خوندن زبان تنبلی میکنم

 

همچنان افکارم منو شکار میکنن

امیدوارم بتونم با ضمیر ناخودگاهم یکم

مذاکره کنم که انقدر اذیتم نکن

  • seashell ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی