Dark

ششم

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۳:۰۶ ب.ظ

مربی ما بجز دو صفحه رزومه ای که داره

و انواع مدارکی که داره

مربی فدراسیونه

یه اقای نمی دونم شاید ۵۰ یا ۶۰ سال

بشدت ورزشکار و خوش اخلاق

این بشدت ورزشکار یعنی یک گرم چربی نداره

تمام عضله ها برجسته

وزنه های تمرین روزانه اش هر دست ۱۰ کیلو یا ۷ کیلو هست

اونم چون قدیما اسیب ورزشی دیده

فکر کنم امروز جلسه هشتمی که باهاش کلاس دارم

دو کیلو کم کردم که جالبه

هنوز هیچی نشده پاهام خیلی قوی تر شده

انرژیم بیشتر شده

محکم تر می ایستم

اصلا تیپم عوض شده

عالیه واقعا معجزه اس

ولی لامصب 

انقدر تمریناس سنگین حد نداره

یعنی من هر جلسه تا جلسه بعد چنان بدن دردی دارم

که حد نداره

تازه من قبل از این کلاس فکر میکردم ورزشکارم

یه جوری آموزشت میده که کاملا له میشی

کاملا از نظر روانی روی مهارت مقاومتت کار میکن

خانوم و اقا ترکیبی هستیم یعنی فقط خانوم ها نیستن

ولی هیچ فرقی نداره 

چون اخر هر کلاس حتما سه یا چهار نفر از شدت سنگینی ورزش

حالت تهوع دارن

انقدر تمرین سنگین

اخرش حتی نمی تونی روی پاهات بایستی

خودشم میگه یه کاری میکنم بگین غلط کردم این کلاس اومدم

فقط در اون صورت تغییر میکنین

اخر کلاس من هر دفعه دارم به خودم فحش میدم

نگاش که میکنی انگار توی ارتش امریکا ثبت نام کردی و 

داره سرباز تربیت میکن

بند بندم درد میاد

ولی بشدت راضی و خوشحالم

چون دارم تغییرم با چشم هام میبینم

  • seashell ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی