Dark

هشتم

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۰، ۱۰:۴۹ ق.ظ

به این ورزش روزانه ام خیلی فکر میکنم

چون هر روز بدن درد دارم 

یه روز ارنجی که قبلا شکسته 

یه روز مچ پایی که قبلا شکسته

روز بعدی زانو هام 

یعنی امکان نداره تمرین بده من بدن درد نگیرم

جلسه قبل تست داشتم

دو تا ۱۵ دقیقه ورزش فوق سنگین

رکوردم قابل قبول بود

 

بعد از تست به شوخی میگم حس میکنم توی ارتش ثبت نام کردم

میگه:  من اینجا بیشتر از ارتش تمرین میدم 

 

بعد از تمرین میگه الان باید حالت تهوع داشته باشین و سردرد و سرگیجه

وضربان قلب بالا فقط اینجوری تحمل اسید لاکتیکتون بالا میره

 

و من همچنان به خودم فحش میدم برای ورزش کردنم

ولی ادامه اش میدم

 

من همونم که یک ساعته ۱۲۰ دور طول استخر میرفتم

ولی اون در مقابل این کشکه

 

  • seashell ..

نظرات  (۱)

خب از یه حدی بیشتر هم نباید یهو به بدن فشار اورد

 

با مربی تون موافق نیستم

ذره ذره... گاماس گاماس.

یکی از دوستام پدرش سکته ی قلبی کرد مرد از شدت ورزش. متناسب ادامه بده. 

پاسخ:
اره اروم خیلی بهتره ولی انقدر تغییر کردم که خودمو نمیشناسم عالیه واقعا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی