Dark

شانزدهم

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۰۱:۵۱ ق.ظ

این هفته خیلی کند و عجیب داره میگذره

اون گوشم یه حالتی میشه بعضی وقتها قابل توصیف نیست

هنوز تکه ها خون ازش در میارم

باید برم متخصص گوش و حلق و بینی

 

نمی دونم از عوارض تصادف بود شاید

این هفته دوباره دارم حسرت بچه میخورم

دلم بچه میخواد

 

همه این هفته دارن نصحیتم می کنن

دایی میگه بچه دارشو داره سنت میره بالا

دایی من نیست

 

دوستم میگه فکر میکنی صددرصد تنهایی از پسش برمیای

میگم معلوم که ممکن تکی از پسش بر نیام

 

برادرم میگه یکی دو سال صبر کن از ایران میبرمت

و خودش وضعیتش معلوم نیست

 

کم طاقت شدم حساس شدم

با این مچ پا هنوزم بدنسازی میکنم

 دویدن تعطیله

حرکت های سخت فقط جایگزین میکنم

که پام فشار نیاد

ورزشم قطع نشده

 

دارم تمرین اسپیکینگ میکنم

هنوزم روی ر و ل تشدید میزارم

نمی دونم چرا

انگلیسی با لهجه روسی حرف میزنم

دارم سعی میکنم درستش کنم

 

پریمیر خیلی سریع دارم یاد میگیرم 

خیلی خیلی یادگیریش فان

دوستش دارم

 

خدایا استراحت لازم دارم

تایم اوت لطفا

 

پی نوشت: الان یادم اومد هفته قبل رفتیم تولد

من از شش عصر تا 12شب یه تیک رقصیدم

و تازه یکم خسته شدم

چون داشتم با تمرینات ورزشم مقایسه میکردم

اصلا به حساب نمی اومد

انقدر که مربی ما تمرین سنگین میده

 

بعد الان عجیبه این حجم خستگی

  • seashell ..

نظرات  (۱)

شن های ساحل به نظرم وقتش رسیده یه بررسی اساسی بکنی گوشت رو. طبیعی نیست... می تونه خطرناک باشه.

پاسخ:
دیگه خون نمیاد الان خوبم ولی راستش حوصله دکتر ندارم که واقعا جواب افتضاحیه می دونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی