Dark

سی و پنج

شنبه, ۱۴ آبان ۱۴۰۱، ۰۹:۵۳ ب.ظ

میگفت گردنش گرفته 

گفتم عصبیه

گفت اره دکترم همین گفت

گفتم خودمم همین طوریم عصبی میشم گردنم میگیره

 

مثل الان که گرفته

امروز یه حجمی تتر خریدم تا ۷۲ ساعت اجازه انتقال به والتم wallet نمیده

حق دارم گردنم بگیره 

ولی همیشه میگم فدای سرم سلامتی که نیست 

 

ساعت ده شبه تقریبا خوابم میاد

انقدر که امروز فشار روانیم زیاد بود از سمت صرافی و بروکر و والت

ولی نمیشه تا ۱۲ شب بخوابم

هنوز استراتژی ۱۹تا ۲۳ اکتبر ۲۰۲۱ ننوشتم 

خودش دو ساعت زمان میگیره

بک تست گرفتن واقعا پیچیدس

 

انقدر خسته ام هم روانی هم جسمی

صبح با اکسایتی بیدار شدم 

یک ساعت صبح ورزش یک ساعت عصر

باز استرسم بالا بود 

 

میگفتن یکی از سخت ترین مشاغل یه ذهن محکم میخواد

ذهن مریض منو میگه خخخخ

هرچقدر موضوع سخت تر میشه راحت تر باهاش کنار میاد

دیگه شبا توی خواب هم دارم حساب کتاب میکنم

 

دارم اهنگ گوش میکنم خوابم نگیره ...الان اینجا اضافه اش میکنم

 

https://uupload.ir/view/dash_berlin_-_the_night_time_(mp3.pm)_5vhv.mp3/

 

https://uupload.ir/view/richard_durand_christina_novelli_-_the_air_i_breathe_(mp3.pm)_t2pw.mp3/

 

  • seashell ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی