Dark

پنجاه

شنبه, ۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۰۱:۵۰ ق.ظ

خب یکم دقیقا نمی دونم چه غلطی میخوام بکنم

کبودی های پام تقریبا کم شده

اول از همه اون کبودی کنار زانو دردش زیاد بود که کم شده

ناخن پام هم اوکیه یعنی کنده نشد من از خونریزی زیادش ترسیده بودم

ولی ۴ ماه دیگه درسته

می مونه مچ دستم اونم خیلی عالیه دستم نرمش میدم کبودیش رفته دردش رفته

من بیشتر شدت ضربه رو با دست و پاهام گرفته بودم

فقط الان که درد های اصلیم بعد از دو هفته کم شده

دقت کردم میبینم دنده پنجمم یه کبودی ریز داره

هیچی دنده پنجمم یه مو ترک داشته من نمی دونستم

امروز بعد از دو هفته ورزش کردم دردش بیشتر شد فهمیدم

و اره ترسیدم

چون توی کتاب های پزشکی که خونده بودم از قسمت ریه رد شدم 

و الان نمی دونم چه غلطی بکنم

همه جا نوشته خودش خوب میشه

ولی نگرانم میکن

  • seashell ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی