Dark

پنجاه و پنج

چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۱:۱۸ ق.ظ

یه کلاسی دوست داشتم شرکت  کنم

خیلی بهش فکر کردم

دلم طاقت نیاورد اخرش گرفتمش

ولی تا سه ماه اینده کاملا مفلسم

یعنی صفر صفر 

الان نمی دونم ولی شاید اینده بگم ارزشش داشت

الان فقط با خودم میگم اخه این چه کاری بود خخخ

این صفر صفر بودن یکم سخته

 

یه وبیناری امروز شرکت کردم

استادش میگفت برای شنا فکر نکن بپر تو اب

من با خودم فکر میکردم خب غرق میشم 

خنده دار بود

 

این ماه تولدمه اولین سالی که برنامه ای براش ندارم

سال های قبل برای خودم کادو میگرفتم

یا خودم می بردم گردش

امسال خسته ام

 

 

  • seashell ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی