Dark

پنجاه و هشت

چهارشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۲، ۰۹:۳۴ ب.ظ

الان بیکارم فکر کردم یکم بنویسم 

 

دارم یه کتاب جدید میخونم 

ماورا طبیعی شدن از جو دیسپنزا

نشر نیکو 

در مورد مدیتیشن

از قرار معلوم اون حرکتی که میزدم زیادم مدیتیشن نبوده

یه مدل مدیتیشن جالب و خیلی دقیق دارم از این کتاب یاد میگیرم

که کاملا عملی و مفیده

تقریبا نصف کتاب خوندم و تاثیرش این که 

من در طول روز معمولا خیلی الکی ریز ریز عصبانی میشدم

اونا نیست دیگه

عصبانیم تقریبا صفر شده این پیشرفت خوبیه خدایی

 

از اون طرف دارم هر روز امگا ۳ و ب ۵ و ب۶ و فسفات  و اسپیرولینا و اهن میخورم

منیزیمم بعضی وقتا میخورم

وضعیتم خیلی بهتره واقعا

زعفران هم بعضی وقت ها می خورم واقعا خوبه

همه اینا باعث شده استانه تحملم یکم بالا بره

و از اون حالت گیجی همیشگیم یکم کم بشه

گفته بودن من نارکولپسی دارم؟اره دارم

اینا کمک میکن دیگه یهو خاموش نشم 

خیلی هم گیج نباشم

 

خب از اون روز که رفتن دریا بگم عالی بود

رفتم پلاژ بانوان

ماشالله خانوم ها هیچکدوم شنا نمی کنن فقط ایستادن به حرف زدن

دو ساعتی شنا کردم برگشتم

خیلی خوش گذشت

البته انقدر اینجا افتاب شدیده که ضد افتاب زیاد اثر نکرد و 

من پوستم سوخت و تا یک هفته درگیرش بودم تا بهتر بشه

یه بار دیگه بعد از اونم رفتم استخر خوب بود

دوچرخه ام هم اوردیم اینجا

باید دوچرخه سواری شروع کنم

که یکم می ترسم چون معمولا تعادل درستی ندارم

 

حالا چرا شنا و دوچرخه سواری و دویدن

چون من نارکولپسی دارم

این یعنی چی 

یعنی تقسیم سلولی اهسته تری نسبت به دیگران دارم

اگه بخوام بهش سرعت بدم احتیاج دارم که مغزم نرم نگه دارم

و یه حجم زیادی اکسیژن بهش برسونم که میشه همین ورزش هایی که گفتم 

که اتفاقا اثر هم دارن 

بعد از هر کدوم از این ورزش ها تا بیست و چهار ساعت حس میکنم خیلی زنده هستم

در مواقع دیگه یه جوریم انگار مغزم یه حدی خاموشه

صبح ها که واقعا دو ساعت طول میکش سیستمم روشن بشه

این تقسیم سلولی اهسته ارثیه

یادم مادربزرگم میگفت یه فامیلی داشتن صد و سی سال عمر کرده

یا خودش به نود و هشت سالگی رسید

ولی فایده نداره عمر زیاد و همیشه خواب الوده و گیج باشی

این چه ارثیه والا

  • seashell ..

نظرات  (۱)

  • آقای سه نقطه
  • قسمت اون تقسیم سلولی و اینارو جدی گفتید یا شوخی بود؟

    پاسخ:
    والا من زیاد بلد نیستم طنز بنویسم و وبلاگم هم یه جور خاطره نویسی پس جدیه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی