Dark

شصت و یک

چهارشنبه, ۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۱:۵۱ ب.ظ

من ده سال دارم تحقیق میکنم ببینم چی هستم :))))

هفت یا هشت سال پیش بود اول رسیدم به اتیسم

گفتم خب اکی خیلی از علایمش توی بچگی داشتم

همه اون حالت ها کارهای تکراری نظم چیدن تماس چشمی نوک پا رفتن دور خودم ساعت ها چرخیدن

فکر کردم یه حدی از اتیسم شاید مثلا سی یا چهل درصد

ولی بقیه اش همخونی نداره

چند سال بعد باز هنوز پیگیری میکردم

اوکی مشکل خوندن و نوشتن شدید توی بچگی هایپر فوکس هایپر اکتیویتی

همه علامت های ای دی دی و ای دی اچ دی 

خب من ای دی اچ ای هم دارم چه جالب 

شاید سی درصد هم ای دی اچ دی باشه 

ولی بقیه اش همخونی نداره

حساسیت به نور به صدا به لرزش به الکتریسیته خواب بی کیفیت

مشکل تعادل مشکلات گوارشی  از سن پایین 

سنسور های بیش از حد قوی

این مولتی سنسوریه 

اچ اس پی 

 

و نارکولپسی حملات خواب

 

پس از لایه اول شروع کنم 

کمبود دوپامین دارم تقریبا همیشه

و دنبالشم نمیرم چون می دونم زندگی نابود میکن 

لایه دوم احتمالا تنظیم نبودن سروتونین

میشه مشکلات گوارش و حالت های اتیسم

لایه سوم اچ اس پی

داره بهم میگه سیستم عصبیم بیشتر از افراد دیگه رشد کرده

توی افراد ای دی اچ دی و اتیسم هم رشد کرده ولی توی اچ اس پی خیلی بیشتر

رشد سیستم عصبی به یه حدی که می رسه باید متوقف بشه و این نشده

معنیش یعنی چی

یعنی جهش ژنتیکی

لایه چهارم نارکولپسی که بیشتر در نبود سروتونین و ملاتونین

همه اینا دارن بهم چی میگن

 

میگم که احتمالا

احتمالا ابعاد غده پینه آلم درست نیست و به هیپو تالاموسم فشار می اره

چرا به هیپو تالاموس فشار میاره 

چون من گرسنگی و تشنگی هم ندارم

و عصبانیت هایی که منطقی نیستن احساساتی که واقعی نیستن

و ابعاد پینه ال هم نمیشه تغییر داد

فقط باید از التهابش پیشگیری کرد

که همین میشه ورزش و اکسیژن و امگا ۳ و مواد ضد التهاب و الکی به خودم استرس ندم 

 

اگه ایجینگ میشد معکوس کرد بدرد من میخورد

اگه میشد مغز جوان تر کرد 

راه حل من بود

چون با افزایش سن التهاب بدن بیشتر میشه بخاطر فرسودگی و کورتیزول

 

 

 

یکم عجیبه برام خخخخخ

 

  • seashell ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی