Dark

شصت و چهار

دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۶ ق.ظ

intj  یعنی تیپ شخصیتی من معمولا عصبانی نمیشه

فقط غمگین میشم

یا شدیدترش افسرده میشم

اگه خیلی زندگی سخت بشه عصبانیت های ریز ریز 

یک ثانیه یک ثانیه

ولی عصبانیت شدید نه

شاید ده بار در کل عمرم پیش اومده باشه

شایدم ۵ بار 

خلاصه 

خدا نکن این تیپ عصبانی بشه هیچی نمیفهمه جدی میگم 

خداروشکر که خیلی کم پیش میاد

و هفته پیش اینطوری شد 

من عصبانی شدم 

چرا چون خسته بودم 

سقف دهنم هنوز زخم بود 

روی پاهام کبودی هایی که هر روز بیشتر میشد 

و بدن درد و کلافه و مشکل مالی و مشکل ذهنی و کارهای گره خورده

می دونی اینجا چطوریه

هیچکس نیست یعنی هیچکس

هیچ هم صحبت

و من فقط سکوت میخواستم

و بچه همسایه که از صبح میدوه تا دو شب 

و دو بار اعتراض کردم فایده نداشت

 

خب من دو نیم صبح کلافه از بی خوابی چی کار کردم

یه کار اشتباه کردم 

 

چه غلطی کردم

 

فکر کردم من که از اینجا میرم یه روزی

نفر بعدی گناه داره 

چرا اینجا خونه بگیرن و نتونن استراحت کنن

روی گوگل مپ مختصات خونه رو مشخص کردم

پلاک و طبقات و کد پستی

علامت جهانی خیلی خطرناک بایوهزرد براش مشخص کردم

بعنوان کسب و کار روی گوگل ثبتش کردم که کسی بجز خودم نتون تغییرش بده

امتیازم توی گوگل زیاده یعنی اکانت گوگلم امتیاز داره

 

ثبت شد تایید شد 

این هفته پیش بود 

این هفته دو بار تا حالا پلیس اومده از طبقات پابین تر اطلاعات گرفته

که ببینن اینجا چقدر خطرناکه

یه دفعه هم کل ساختمون گشتن

فعلا کسی نمیدونه که منم

همه فکر میکنن یه نفر از طبقه دوم بوده

پلیس دنبال مورد خطرناک میگرده

 

فکر نمیکردم انقدر جدی بشه که پلیس بیاد

فقط میخواستم وقتی نفر بعدی اینجارو اجاره میکن 

بدون که داره کجا وارد میشه

 

 

حالا از یه طرف فکر میکنم منطقیه که پاکش کنم

از طرف دیگه دلم نمیخواد پاکش کنم

نمیدونم چیکار کنم؟

 

پی نوشت :البته بالای شش ماه که این همسایه داره اذیت میکن

یک بار هم یه همسایه دیگه ازشون شکایت کرده بوده

 

پی نوشت دو : گند زدم به گوگل مپ :)))

هیچم خنده نداره

مثل سگ ترسیدم :))))

 

 

بعد نوشت:دفعه اخری که اینجوری عصبانی شدم ۶ سال پیش بود

یه جای دیگه یه شهر دیگه یه خونه دیگه

همسایه ای داشتیم که بدمست بود

چند ماه بود که سه و چهار صبح آواز میخوند

من عصبانی شده بودم

میخواستم ماشینش با کوکتل مولتف منفجر کنم

که خب یادگرفتن طرز ساختش انقدر طول کشید

که عصبانیتم کمرنگ شد

بجاش کلی قاچاقچی اسلحه توی اینترنت پیدا کردم با قیمت روز اسلحه :))))

  • seashell ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی