Dark

شصت و شش

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۴ ق.ظ

استرس لولم روی هفتاده

هفتاد

نود برای سکته قلبی

اگه کسی سر کارش دعوا کرده باشه

یا کسی ماشینش وسط راه خراب شده باشه

یا سردرد وحشتناک داشته باشه 

استرس لولش اطراف پنجاه

اونوقت من هفتادم با اینکه امروز اروم ترین حالتم بودم

یه نه ساعت خوابیدم و یه دو ساعت هم عصر خوابیدم

همه کارهام انجام دادم 

یک ساعت هم دوچرخه سواری کردم

دو بار هم مدیتیشن

اصلا همش کشک و دوغ بخدا

اثر نداره

می دونی چرا

رشته های عصبی مغز مثل جاده می مونن

اگه از یه جاده زیاد رد بشی تبدیل میشه به بزرگراه و شاهراه اصلی

انقدر من توی زندگی استرس کشیدم

این قوی ترین مسیر عصبیه من 

و انقدر این مسیر بزرگ شده

که بصورت پیشفرض میره توی این راه

حالا

من باید چند سال تلاش کنم 

تا این مسیر عصبی اصلاح کنم

چطوری 

تکرار و یک حس قوی جایگزین

برای تکرار هر روز دارم مدیتیشن میکنم که خیلی کمه انگار

و اون حس قوی هنوز پیداش نکردم

لیست احساسات مختلف که می خوندم بعضی احساسات

سالهاست که حس شون نکردم

اصلا یادم نمیاد که

چه حسی داشت

محبت خالصانه

یا حتی صمیمیت یکرنگ

 

قرار یک حس منفی قوی

با یه حس مثبت ضعیف جایگزین کنم

پس باید سعی کنم حس های مثبت 

یادم بیاد

منتهی نمی دونم چجوری چطوری

  • seashell ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی