Dark

شصت و هشت

دوشنبه, ۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶ ب.ظ

دوست دارم یه روز بیام اینجا بنویسم 

امروز یه روز عالی بود خیلی خوشبختم

همه کارهام خوب پیش میره به نتیجه رسیدم

و خدایا شکرت برای همه چی مخصوصا برای سلامتی

ولی چند سالی هست که خب به نتیجه نرسیدم

 

کمرم از اونی که فکر میکردم وضعیتش بدتر بود

من ۴ هفته پیش با چمدون ها اسیب دیدم

یک هفته استراحت کردم ۲ هفته دوچرخه سواری که

با یک بار اشتباه بلند کردن دوچرخه دوباره

منم و متوکاربامول

و روزها خوابیدن توی تخت

فکر میکنم مهره تی ۷ یا تی ۸ اسیب دیده شاید ترک برداشته

موقع دوچرخه سواری عصبی میشدم

فکر کنم بخاطر همین بود

و از طرف دیگه مشکل قلبمه

قلبم ضعیف شده داره بد میزنه

من اینو تا قبل از دوچرخه سواری نفهمیده بودم

یه  بخشی از استرسم بخاطر درد کمر بود یه بخشی تپش قلب نامنظم

الان که بخاطر کمرم همش خوابیدم بیشتر مشکل قلبم معلومه

راستش می ترسم

کلی رویا بافی کردم برای آیندم

آمادگی سکته رو ندارم

گرچه کل فامیل پدری از سکته مردن

 

 

  • seashell ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی