Dark

هفتاد و سه

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۶ ب.ظ

شمال هستم

داره بارون میاد 

عاشق این هوام

 

دل زدم به دریا 

به روانشناسم در مورد بحث داخل گروه زبانمون گفتم

خوشش نیومد

منم جرعت نکردم ادامه بدم

بار اولی میببنم عکس العمل منفی نشون میده

نمی دونم چرا گارد گرفت

یعنی کلا ادم سنتی حساب میشه

به گذشته گرایش داره

ولی 

بنظرم راه همیشه باید نسبت به ایده های جدید باز باشه

پس خلاقیت چی میشه

نواوری

می ترسم ناامیدش کرده باشم

 

تقریبا تنها کسی که انقدر بهم امیدوار و باورم داره

حتی بیشتر از خودم

 

کاش 

 

امیدوارم

 

یعنی

 

میشه که

 

فکرنکن من احمقم

یا

منظور بد داشتم

چون 

هیچکدومش نبود

 

فقط این ایده جدید انقدر برام جالب بود

که میخواستم با ذوق براش تعریف کنم

دیگه به هیچ جنبه دیگه ای فکر نکردم

 

 

بعد نوشت : کاش اصلا بهش نگفته بودم

فکرش نمیزاره بخوابم

 

 

  • seashell ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی