Dark

هشتاد و دو

دوشنبه, ۲۵ دی ۱۴۰۲، ۰۱:۱۹ ق.ظ

دارم به صورت جدی به زندگی گروهی فکر میکنم

 

مشاورم میگه نه درست نیست

 

ولی نمی دونه چقدر حال میده

 

امسال سال عجیبی بود 

 

فکر میکنم اگه بهم پیشنهاد بدن که احتمالش زیاده

قبول کنم

 

من سه ماه پیش پیشبینی امروز به روانشناسم گفته بود

و گفته بودم که اگه این موضوع پیش بیاد چرا ازش میترسم 

چون با اینکه می دونم درست نیست

انقدر برام جذاب و جالبه که حاضرم با خوشحالی قبولش کنم

 

خیلی عجیبه می دونم

  • seashell ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی