Dark

شصت

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۱ ق.ظ

۱۹ تا کبودی روی جفت پاهام دارم 

ولی خوشحالم

من تونستم دوچرخه سواری یاد بگیرم

هوررررا 

ارزشش داشت عالیه 

بیشتر از یک هفته اس هر روز تلاش میکنم

قدیم هم سعی کرده بودم

ولی هر بار یه جوری میخوردم زمین که بعدش بی خیالش میشدم

یه بار جوری زمین خوردم شلوارم پاره شد که

نمی دونستم چطوری برگردم خونه خخخخ

کلا قسمت تعادل مغزم مشکل داره عادیه

هفت سالم بود از روی سکو افتادم دستم چنان شکست

سه بار جراحی کردن

موقع راه رفتن هم زیاد به در و دیوار میخورم که عادیه

بخاطر ای دی اچ دیه

با اسکیتمم زیاد زمین میخوردم

موقع کوه نوردی مخصوصا سرازیری هم همین طور

امروزم خوردم زمین

ولی دوباره بلند شدم

دیگه فوت و فنش دستم اومده

می دونم چیکار کنم 

خیلی باحاله 

 

یعنی بخش تعادلم بخاطر دو سال بدنسازی بهتر شده؟

نمی دونم 

وزنه زدن ها یه جا بدرد خورد خخخخ

عالیه

  • seashell ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی