Dark

بیست و سوم

جمعه, ۲ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۲:۵۱ ق.ظ

فردا دارم میرم مشهد برای چند روز 

یهویی پیش اومد

رسیدم اونجا حتما دعاتون میکنم 

مخصوصا برای سلامتیو خوشحالیتون

 

نمی دونم چرا ورم دستم بیشتر شده

یکم استراحت لازم داره

مسافرت برام خوبه فکر کنم

 

امشب رفته بودیم جشن تولد جایی

بعد من شخصیت ارومی دارم که اهل شوخی نیستم

یکی از اشنایان دستم دید گفت چی شده فلانی رو زدی؟

نگاهش کردم هیچی نگفتم

توی دلم گفتم کاملا برعکس همون فلانی با مشت زد توی دستم که شکست

حالاچراهیچکس به ذهنش نمی رسه که واقعا اون من زده

چون پیش دیگران شوخ و ادعای مهربون بودن داره

ساده تر بگم چند شخصیته

اونا شخصیت های دیگه شو ندیدن

فکر نمیکنن نمی بینن که میتون چقدر بی رحم باشه

  • seashell ..

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی